Opasko-czapka

Miałam szalik. Zrobiłam go sobie na rękach i namiętnie nosiłam w chłodniejsze dni. I ciągle mi czapki do niego brakowało albo chociaż opaski…

2015-10-21 002.

Zakupiłam więc drugi motek pstrokatej włóczki Himalaya Combo (50% wełna, 50% akryl), chwyciłam za drutełko nr 10 i zrobiłam sobie opaskę. Taką grubą, że aż zwężaną w ostatnich rzędach :).

Na drugi dzień pomyślałam, że może jeszcze starczyłoby mi tej włóczki, żeby móc zamienić opaskę na czapkę. Jak  pomyślałam, tak zrobiłam. I nawet zdobyłam kolorowe guziczki :).

Opaska:

Czapka:

Skomentuj

