Komplet dla kuzynki Laurka

Odwiedziła nas kuzynka Laurka. Niestety tylko na trzy dni, ale zdążyłam z komplecikiem, jaki jej się zamarzył :).

Włóczka Himalaya Everyday Big Fabric (3 motki). Drutełko nr 6 i ręce :).

2016-02-25 019.

Szal robiony na rękach – zeszło mi z 35 minut, bo szerszy (na 15 oczek) niż zazwyczaj robię ;). Czapka techniką knooking z podwójnym ściągaczem (2×2). Żeby ładnie się załamał i nie trzeba było przyszywać, w połowie przerabiam rządek oczkami lewymi (ja przerabiałam prawe, ale odwróciłam robótkę ;)). Po ściągaczu już same oczka prawe. Ostatni rządek zwężany o połowę (dwa oczka przerabiane razem) i ściągnięty nitką. Miał być jeszcze futerkowy pompon, ale kuzynce nie spodobał się żaden kolor z  tych co miałam, więc albo będzie bez (też fajnie wygląda, dzięki marszczeniom), albo kuzynka sobie sama kupi i dowiąże :).

Oby zima wróciła ;).

 

Skomentuj

