Komplet z włóczki Halina

Jak tylko dotknęłam tej włóczki, to się od razu w niej zakochałam! Niby akryl z niewielką domieszką poliestru, ale nitki splecione i tak niewiarygodnie milutkie, mięciutkie, delikatne, że aż trudno mi było uwierzyć, że to sztuczne włókno.

halina

Najpierw zrobiłam drutełkową opaskę, potem czapkę, później mitenki i na końcu szal na rękach.

Szal jest lekki, choć szeroki, bo aż na 14 oczek. Resztę dziergadełek robiłam drutełkiem nr 9, standardowo ściągaczem i oczkami prawymi.

Skomentuj

