Mój nowy komplet zimowy

Machnęłam sobie komplecik zimowy – czapkę i szal :).

Szal robiłam na rękach i zajęło mi to prawie 40 minut. Dlatego tak długo, bo szeroki zrobiłam – na 15 oczek :).

A czapa drutełkowa. Zrobiłam ściągacz 1×1 (42 oczka na obwodzie, robiłam jak zawsze na okrągło) i już miałam zacząć lecieć samymi prawymi oczkami, jak przypomniałam sobie o ściegu ryżowym. I taką ryżową czapkę ze ściągaczem sobie wydziergałam :).

Komplet jest z włóczki YarnArt Inca (75% akryl, 25% wełna) w kolorach różowo-bordowo-brązowych. Czapkę dziergałam drutełkiem nr 12. Wykończyłam brązowym, futerkowym pomponem. Szal robiłam podwójną nitką. Szkoda, że na mitenki już włóczki nie starczy…

Bardzo liczę na powrót zimy :D.

Skomentuj

