10.08.2017 – koralikowe hobby

Trochę ostatnio jestem mało twórcza…

Ale mam na swoim koncie 3 komplety z kamieni naturalnych – agatów. Jeden dla mamy (na wszelki wypadek nie wrzuciłam go na FB, bo mama niby konta nie ma, ale jak czasem zasoli mi czymś o czym pisałam na FB, to aż mnie ciarki przechodzą…), drugi dla koleżanki, a trzeci dla jej teściowej 🙂 . Wszystkie zrobiłam z agatów – dla koleżanki agat zielony, dla jej teściowej z agatów w kolorze patynowomorskim (ależ mi wakacjami nad morzem zapachniało!), a dla mamy w kolorze beżoworóżowym i poziomkowym (ten kolor też mocno pachnący 😀 ). Nie chcę się chwalić, ale ładne mi to wszystko wyszło:

2017.0810.0

2 thoughts on “10.08.2017 – koralikowe hobby

Skomentuj

