Koktajl bananowo-pomarańczowy

To moja sztandarowa mieszanka owocowa. Bardzo często przygotowuję dzieciom na podwieczorek jogurt naturalny, do którego dodaję otręby owsiane i zblendowane banany z pomarańczami. Dzisiaj zrobiłam koktajl na mleku modyfikowanym. Miałam zamiar na koniec dodać jeszcze właśnie jogurt naturalny, ale źle oszacowałam ilość mleka i jogurt do pojemnika już mi się nie zmieścił. Cóż, jutro będzie z jogurtem, a dziś był taki:

  • 600 ml wody + 20 miarek mleka modyfikowanego
  • 5 dojrzałych bananów
  • 2 pomarańcze

Banany i pomarańcze obieramy ze skórek. Przygotowujemy MM. Blendowanie należy zacząć od pomarańczy i trzeba to robić długo, żeby jak najdokładniej rozbić skórkę. No chyba, że ktoś lubi farfocle w koktajlu, to niech nie miksuje za długo ;). Dodajemy mleko i banany, blendujemy kilka chwil. Podajemy od razu po przygotowaniu :).

Dodaj komentarz